Mindtrekissä kokemuksia avoimen datan käytöstä

Open Data Business – How To Do it? Tätä aihetta pohditaan Mindtrekissä Tampereella 20.9.2017. Tavoitteena on jakaa oppeja ja kokemuksia siitä, kuinka datasta luodaan arvoa yritykselle. Lisäksi Aller Median Laura Avonius valottaa, miksi datan hyödyntäminen on strategisesti tärkeää yritysten kannalta. Avointa dataa hyödyntäneet yritykset kertovat kokemuksistaan avoimen datan parissa.

Mindtrek 20.9.2017

13:00-13:30
“From Raw Data to Value – How Finnish Cities Boost Data Business”
Matti Saastamoinen, Developing Manager, BusinessTampere

“Why The Ecosystem Strategy is Your Most Important Strategy – How to Use Your Own, Open and Partner Data”
Laura Avonius, Director, Digital Innovations, Aller Media

13:30-14:15
“Behind words – Analysing open feedback”
Michael Lindholm, Manager, Analystica Ltd

“Data-driven business – Case Eventz.today”
Roope Suomalainen, Executive @Fujitsu and Co-founder @Eventz.today

Mindtrek on kansainvälinen teknologiakonferenssi, joka järjestetään vuosittain Tampereella. Tänä vuonna se järjestetään 20.9. – 21.9.2017 Tampere-talossa. Konferenssissa kuullaan puheita ja esityksiä uusista teknologiatrendeistä, teknologian mukanaan tuomista haasteista, sekä sen luomista liiketoimintamahdollisuuksista.

Mindtrek koostuu useasta eri tapahtumasta, joista Open World -tapahtumassa pohditaan mm. avoimen datan ja rajapintojen vaikutuksia liiketoiminnassa. Konferenssissa nähdään myös esimerkkejä esim. Siemensin yrityskulttuurin muutoksesta avoimempaan suuntaan. Lue lisää Mindtrekin ohjelmasta.